Elisabeth De Cocker’s reisblog
Verhalen
Foto’s
Kaart
Profiel
Home
Foto’s
USA
Can we go to Burger King????
Can we go to Burger King????
13 augustus 2014
Deze foto werd gemaakt op 13 augustus 2014 met een
Canon Powershot A590 Is
.
«
»
Laatste reisverhalen
RHYTHM AND BLUES
WE'RE ON THE ROAD AGAIN
QUERIDO JORGE,
DIE VRESELIJKE DAG
EEN VUURDOOP
Alle reisverhalen »
Laatste foto
Mailinglijst
Ontvang een email
wanneer ik een nieuw reisverhaal plaats:
Reislogger
Inloggen
Reisblog maken